Menu

Challenge: to communicate brand attributes and product benefits via the latest in-store digital display technology.

 

 

 

El reto: comunicar atributos de marca y a la vez beneficios de productos en soportes digitales de última generación.

 

BBVA is one of Spain´s top retail banks. We developed a series of 24 videos for the new flagship store and pilot retail store. The focus was on the banks´ corporate attributes and aimed at inviting passerby´s to enter the new offices and try out the new services. Project commissioned by John Ryan.

Commissioned by and in collaboration with John Ryan.

Digital interfaces: Rocío López

Brand attributes, corporate communications and videos.

 

En colaboración con John Ryan, desarrollamos una serie de videos corporativos para BBVA, invitando al público a conocer su nuevo concepto de banca retail. Los vídeos se centran en mensajes y atributos corporativos y de la marca.

Commissioned by and in collaboration with John Ryan.

Digital interfaces: Rocío López

Brand attributes, corporate communications and videos.

Share

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies. ACEPTAR

Aviso de cookies