Menu

Brand Positioning, Identity Re-Branding

We developed a new brand positioning for SNGULAR, an information technology company that covers the whole Digital Success Cycle. It is an ambitious young company made up from the merger of several smaller teams and now fully consolidated under a single identity, mission, vision and values.

We defined its brand territory as built upon four pillars:

– Technology talent
– Trust/Partnership
– Business success
– Leadership

 

SNGULAR es una compañía de tecnología de la información que cubre todo el ciclo de éxito digital. Desarrollamos para ellos un nuevo posicionamiento que representa a una compañía joven, ambiciosa, integrada originalmente por varios equipos pero consolidándose bajo una identidad y con una misión, visión y valores comunes.

Definimos un territorio de marca que se asienta sobre cuatro pilares:

– Talento tecnológico
– Confianza / Asociación
– Éxito en los negocios
– Liderazgo

We created the slogan “It can be done” as a call to action for both customers and employees and partners. We redesigned their identity and created a new personality and look & feel guided by the concept of “correlation” which represents and reflects the relationships between different players: talent, product, customer, company, market, etc.

Creamos el lema “It can be done” como una llamada a la acción tanto para clientes como para empleados y socios. Rediseñamos su identidad y creamos una nueva personalidad de guiados por el concepto de “correlación”, el cual representa y refleja las relaciones entre los diferentes players: talento, producto, cliente, compañía, mercado, etc.

Share

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies. ACEPTAR

Aviso de cookies